Valtteri Lindholm, Varusteleka.fi

Valtteri Lindholm, Varusteleka.fi

Varusteleka on kasvanut Valtteri Lindholmin vuonna 2003 perustamasta pienestä verkkokaupasta ilmiöksi, jonka jokainen suomalainen mies tuntee. Nyt firmaa kasvatetaan rajusti rajat ylittävällä verkkokaupalla. Puheenvuorossaan Lindholm esittelee tähänastisia kokemuksia kansainvälistymisestä sekä siitä, miten toisintaa ilmiömäinen menestys Suomessa, myös ulkomailla. Edelleen esityksessään Lindholm avaa, kuinka Varustelekasta on rakennettu vähitellen menestysbrändi ilman merkittäviä panostuksia maksettuun mainontaan. Näihin liittyy vahvasti monikanavaisuus, mikä on edelleen toiminnan kulmakivi Suomessa.  

Varusteleka on kasvanut Valtteri Lindholmin vuonna 2003 perustamasta pienestä verkkokaupasta ilmiöksi, jonka jokainen suomalainen mies tuntee. Nyt firmaa kasvatetaan rajusti rajat ylittävällä verkkokaupalla ja keinoina ovat suorat puheet, omat brändit ja suomalaisuus.