Ari Paksuniemi, CDO, Marttiini

Ari Paksuniemi, CDO, Marttiini

”Miten Marttiini on aina pysynyt kehityksen kärjessä”

Kotimaisessa ja globaalissa myynnissä, markkinoinnissa ja logistiikassa hyödynnetään yhä enemmän sähköisiä ratkaisuja. Paksuniemi avaa puheenvuorossaan luotettavien kumppanien keskeistä merkitystä kiihtyvällä tahdilla kehittyvässä liiketoimintaympäristössä.

Ari Paksuniemi vastaa Marttiinin digitaalisesta näkyvyydestä eri kanavissa sekä verkkokaupan kehityksestä kokonaisuudessaan. Hänellä on tietohallinnon ja markkinoinnin koulutus ja hän on työskennellyt mm. useissa kotimaisissa ja kansainvälisissä verkkomyynnin ja -näkyvyyden kehityshankkeissa noin 15 vuotta.

Marttiini on vuonna 1928 perustettu puukkoja ja veitsiä tuottava ja myyvä suomalainen yritys, jonka päätoimipaikka sijaitsee Suomen Lapissa Rovaniemellä.  Marttiini on osa kansainvälistä kalastusvälinekonsernia Rapala VMC:tä. Tuotteita on noin 400 eri mallia ja niitä toimitetaan lähes 40 eri maahan. Myynnistä puolet menee vientiin. Marttiini on maailman johtava puukkojen tekijä. Verkkokaupan kansainvälisen myynnin lisääminen on tällä hetkellä yksi kärkihankkeista.

Lisätietoa:
marttiini.fi